Per una plataforma per a compartir les autonòmiques ja….!!!! Astra cree que el despliegue de la TDT es “deficiente”

Luis Sahún, director general de la empresa Astra en España, denunció ayer, en la conferencia Presente y futuro de la televisión en Cataluña, que la solución propuesta por el Ministerio de Industria para dar cobertura TDT a las “zonas oscuras” adonde llega con dificultad “no permitirá a los espectadores acceder a los canales en alta definición y 3D”.
En opinión de Astra, compañía dedicada a proveer servicios vía satélite, este despliegue es técnicamente deficiente y tiene un coste “desorbitado” que rondará los “1.000 millones de euros en 10 años”. Sahún considera que esta tecnología podría substituirse por el receptor de TDT vía satélite, “que no presenta restricciones en la recepción de la señal y por el que han optado Francia y el Reino Unido”. La inversión para desarrollarlo, estima, sería menor: unos 65 millones de euros en 10 años.

En la conferencia, Digital + anunció que mantiene su apuesta por la televisión en 3D y que doblará el número de canales en tres dimensiones en los próximos seis meses. [….]

Desprès ens queixem de la baixa productivitat i falta de eficiència al nostre país. Aquí hi ha un exemple mes: Portem la tira d’anys implementar la TDT terrestre al nostre país, desprès de deu anys a moltes zones encara no arriba, a altres zones es talla contínuament, però lo pitjor de tot los canals autonòmics estan confinats nomes dintre del límits de la comunitat, com no s’arribi a costos acords entre comunitat veïnes. Això no es sempre fàcil com es pot veure al país valencià. En resum ¿perquè s’ha triat la TDT terrestre en lloc de TDT per satèl•lit com França o la Gran Bretanya, sent molt mes econòmica i tothom pot veure tots los canals? Podria ser catalanofòbia? Qui sap? Però en aquestes mentalitats cavernícoles no tenim futur.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.